مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-30دانش

ایجاد «دانشکده علوم و فناوری راهبردی بین رشته ای» در 20 دانشگاه کشور 


معاون آموزشی وزارت علوم از ایجاد دانشکده علوم و فناوری راهبردی بین رشته ای در 20 دانشگاه کشور خبر داد و گفت: دانشگاه های دیگر هم باید بر اساس طرح تحول، - ایجاد دانشکده علوم و فناوری راهبردی بین رشته ای در 20 دانشگاه کشور  معاون آموزشی وزارت علوم از ایجاد دانشکده علوم و فناوری راهبردی بین رشته ای در 20 دانشگاه کشور خبر داد و گفت: دانشگاه های دیگر هم باید بر اساس طرح تحول، دانشکده های نیازمحور را بر اساس نیاز صنعت ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم عموعابدینی در شصت و یکمین اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور که امروز در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در حال برگزاری است به آخرین وضعیت طرح تحول آموزش عالی اشاره کرد و گفت: این طرح بر اساس بیانیه گام دوم تدوین شده است، در واقع هدف بیانیه گام دوم در نهایت تحول سازی است.

ضمن اینکه رهبری نیز قبل از بیانیه گام دوم، لوازم نقش آفرینی دانشگاه ها در شکل گیری تمدن نوین ایرانی اسلامی را مطرح کردند و بر اساس آن بر جلوگیری از کاهش سرعت علمی، اجرای نقشه جامع علمی و کیفیت در آموزش عالی تاکید نمودند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه باید متحول، تراز انقلاب و مدل و فرهنگ و مدیریت آن ایرانی اسلامی شود، تصریح کرد: غرب از 40 سال قبل دانشگاه های خود را به سمت دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد «دانشکده علوم و فناوری راهبردی بین رشته ای» در 20 دانشگاه کشور 

ایجاد «دانشکده علوم و فناوری راهبردی بین رشته ای» در 20 دانشگاه کشور